Annonce
Réduire
Aucune annonce.
Ads
Réduire
ARGUMENTS DES BEARS
Réduire
X
 
  • Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

  • Auction-Rate Debt Probe Is Far From Over: Cuomo

    New York Attorney General Andrew Cuomo told CNBC that his investigation into auction-rate securities sold by banks and brokerages is far from over.

    "We're literally going down the list," Cumo said in a live interview. "We're starting at the top and working our way down."

    Cuomo's comments came after announcing earlier Thursday a settlement with two big brokerages, PMorgan Chase and Morgan Stanley, which agreed to repurchase a combined $7 billion in auction-rate securities.

    Morgan Stanley MORGAN and JP Morgan Chase JPMORGAN CHASE will also pay a combined $60 million in fines, Cuomo said. Morgan Stanley will pay $35 million while JPMorgan will pay $25 million, Cuomo said.

    Last week, regulators reached settlements that required Swiss bank UBS to repurchase $18.6 billion in the securities, while Citigroup CITIGROUP agreed to buy back $7 billion of the securities.

    Commentaire


    • NEW YORK, Aug 14 (Reuters) - The global junk bond default rate rose to 1.79 percent in July from 1.44 percent in June as U.S. financial and real estate firms struggled to keep up with debt payments, Standard & Poor's said on Thursday.

      The U.S. default rate rose to 2.37 percent in July from 1.92 percent in June and is likely to rise to 4.9 percent over the next 12 months, S&P said in a release.

      (Reporting by Dena Aubin, Editing by Chizu Nomiyama,) (dena.aubin@thomsonreuters.com; +1-646-223-6325; Reuters Messaging: dena.aubin.reuters.com@reuters.net))

      Commentaire


      • dès que l épicentre touche Porto Rico,l eau est à plus de 30 degrés

        http://cimss.ssec.wisc.edu/tropic/real-time/atlant...

        c est bien parti pour décoiffer....

        Commentaire


        • C'est justement ce que je regardais

          pas de nom encore à cette formation

          -------------------------------------------------

          Don't Forget

          http://seedmagazine.com/news/2006/02/the_poisoning...

          Thpoisoing of Ukraine President

          One year later, the exact cause of Viktor Yushchenko's disfigurement is pinpointed.

          His blood samples did indeed contain an abnormally high level of dioxin, 1,000 times the accepted level



          Commentaire


          • MAnquerait plus qu'un petit seisme sur la faille de San Andreas http://www.iris.edu/seismon/

            Commentaire


            • Divers:


              the CPI for Urban Wage Earners and Clerical Workers (CPI-W), which covers
              households of wage earners and clerical workers that comprise
              approximately 32 percent of the total population


              The Consumer Price Index for Urban Wage Earners and Clerical Workers
              (CPI-W) increased 0.5 percent in July, prior to seasonal adjustment. The
              July level of 216.304 (1982-84=100) was 6.2 percent higher than in July
              2007.


              U.S. workers' average weekly earnings down 0.8%


              Average weekly earnings rose by 2.8 percent, seasonally adjusted, from July 2007 to July 2008. After deflation by the CPI-W, average weekly earnings decreased by 3.1 percent. Before adjustment for seasonal change and inflation, average weekly earnings were $606.26 in July 2008, compared with $596.45 a year earlier.





              Commentaire


              • Chicago : d'importantes transactions boostent le cours du blé et du maïs

                http://www.leblogfinance.com/2008/08/chicago-dimpo...



                En même temps le Crude est bon pour rebondir

                Commentaire


                • Bonsoir, vos commentaires sont totalement déplacés




                  PPT? l'équipe W bush? ces belles pensées? qui est le plus sinistre? j'me tate...en tous les cas, je ne vois pas d'analyse, encore moins de fondamental.

                  Commentaire


                  • Cool..enfin te voilà....
                    pas de fondamental ?? surement beaucoup de défauts sur cette file..mais celui là un peu étonnant
                    mais c est logique

                    Def: Le vers de terre est un insecte qui n'a pas d'oeil. Il creuse des galeries sous la terre. La terre qu'ils mangent, ils la rejettent en faisant leurs besoins ...


                    et la définition ne parle même pas de cerveau.....comme quoi.....tout a une logique finalement

                    Commentaire


                    • Mon ver bleu croise mon ver blanc qui descendait vers le marron...

                      signal d achat ....achetez Alstom.....

                      ouarfffffffffffffffff

                      Commentaire


                      • mon ver vert remonte vers le haut....il croise le ver jaune qui lui descend

                        le CAC va aller à 5237....mes vers me le disent


                        OUARFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

                        Commentaire


                        • Argument des BULLS

                          Le ver orange croise le ver violet à la hausse.........

                          BULLLLLLLLL


                          OUARFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

                          Commentaire


                          • Quand tu vois tout ca,tu te demandes comment on peut penser que l inflation va baisser nettement dans les mois à venir.....mystere pour moi.....

                            Nordstrom PW...see sales down 4/6%
                            On va voir Wal Mart après le stimulus....je suis curieux....ils ont du en récolter 15%

                            très amusant aussi...pas un mot sur les 450.000 nouveaux chomeurs et les 100.000 en plus sur les continuing claims......

                            details sur les ventes de maisons...1/3 sont des maisons saisies....vendues souvent sous le prix d une construction neuve...(ca devrait pas aider la croissance !! ).par ailleurs ,le prix de la construction continue de monter à cause des matieres premieres...)) pas de bol décidément

                            Commentaire


                            • oui
                              ---------------------

                              http://www.optimist123.com/

                              ---------------------

                              Commentaire




                              • il a une bonne tete celui la....
                                je passe BULLLLLLLLLLLLLLLL


                                OUARFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

                                Commentaire

                                Chargement...
                                X